Menu
Ciekawe strony:

http://montownia.eu/windy-dzwigi-platformy-towarowe
http://www.nbp.pl
http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom
Co jeść na obiad, gdy się odchudzamy?
Jak powszechnie wiemy, śniadanie to podstawowy posiłek w ciągu dnia. Dodaje nam wigoru i sił do pracy na cały dzień. Dlatego też istotne jest, aby było skomponowane z odpowiednich suplementów. Tym bardziej staje się to ważne, gdy dodatkowo przebywamy na diecie.

Osoby uprawiające kulturystykę muszą wyeliminować ze swych śniadań wędliny takie jak bekon i kiełbasa, gdyż zawierają one dużo tłuszczu. Można za to sięgać po ich zdrowsze odpowiedniki, takie jak chuda kiełbasa z indyka. Zasadniczo mięso indycze jest bardzo zdrowe i zawiera niskie ilości tłuszczu. Sławnym śniadaniem wśród kulturystów jest jajecznica, która dostarcza sporo białka. Warto taką jajecznicę uzupełnić chudą wędliną z indyka. Chociaż na początku będzie niełatwo przyzwyczaić się do bekonu z indyka, nie zaś z wieprzowiny, tego typu odmiana zrobi bardzo dobrze naszej sylwetce.

Odpowiednio dobrana dietę warto wzbogacić suplementami dla sportowców. Wspaniały do tego celu są produkty marki Trec. Nie powinno być problemu ze odnalezieniem w sieci internetowej takiego miejsca jak trec sklep. Przy żywieniu optymalnym powinniśmy pamiętać o tym, aby unikać artykułów takich jak: pyry, mąka pszenna, cukierki, groch, fasola, dżemy, ciasta, makarony, ryż, kasze i słodzone napoje. Sól również nie jest mile widziana uzupełnieniem potraw.

W grupie artykułów spożywczych zalecanych podczas żywienia stabilnego są: tłuszcze typu masło, smalec, słonina, olej słonecznikowy, różnego typu mięso, przede wszystkim zaś wieprzowe, do tego podroby mięsne, ryby, drób (kaczka, gęś, kura), majonez, orzechy, ziarna słonecznika, soki owocowe niesłodzone. Żółtka można w łatwy sposób zastąpić tofu, zaś czerwone mięso ? mięsem z indyka. Zamiast przyprawiania potraw solą, można je doprawić przy użyciu ziół. Najkorzystniej swoje dania przygotowywać na parze albo w piekarniku, unikając przy tym smażenia. Wysoko kaloryczne posiłki lepiej spożywać w miarę wcześnie zamiast zostawiać je na wieczór. Warto także wyeliminować ze swojej diety cukier rafinowany, zaś pełne mleko zastąpić mlekiem odtłuszczonym.
Co jeść na obiad, gdy się odchudzamy?
Zobacz również: Jak powinna wyglądać dieta sportowca?
sitemap.xml